Issue Date | Title | Author(s) |
2020 | Application of virtual reality technology based on ontology in education of aviation | Vlasov, S. A.; Borgest, N. M. |
2021 | AR/VR technology in gaming industry | Melnikava, D. V.; Ponyatov, A. A. |
2021 | Economic potential of VR technology | Privalov, G. S. |
2022 | Educational resources using elements of virtual andaugmented reality technology in distance learning | Kapustin, A. G.; Shpileuski, D. O.; Капустин, А. Г.; Шпилевский, Д. О. |
2024 | Hexagonal strategy in VR gaming: a chess-inspired approach | Avchinnikov, N. A.; Zamatay, М. С.; Ilyasova, M. S.; Usenko, P. V.; Prudnik, A. M. |
2023 | The impact of virtual reality on the human brain and cognitive processes | Rybak, D. V. |
2022 | Metaverse | Zhurauski, E. A. |
2021 | Motion capture and its future in virtual reality | Kulak, A. A. |
2023 | User interaction design in next-generation immersive systems | Halavaty, A. |
2016 | Virtual reality as an innovativ setting for simulations in engineering education | Makarych, M. V. |
2022 | VR implementation today | Steshits, D. N. |
2021 | VR nowadays and in the future | Efremova, D. S.; Hrushanova, A. V. |
2018 | Виртуальная реальность, как способ получения и доставки учебного контента | Савенко, А. Г.; Кукалев, Н. А.; Савенко, А. Г. |
2019 | Возможности использования технологий виртуальной реальности для создания иммерсивной среды обучения в военном образовании | Шпаньков, А. О.; Гурштынович, Г. Г. |
2021 | Основные направления развития информационных технологий | Воробей, Д. А. |
2021 | Особенности использования виртуальной и дополненной реальности в инженерной компьютерной графике | Макаревич, А. С.; Сураев, А. И. |
2021 | Применение технологий виртуальной и дополненной реальности в образовательном процессе | Коваленок, Д. Г.; Kovalenok, D. G. |
2021 | Развитие информационно-коммуникационных технологий как возможность улучшения жизни людей с особыми потребностями | Ивашко, В. М. |