Skip navigation

Browsing by Subject virtual reality

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
 
Showing results 1 to 18 of 18
Issue DateTitleAuthor(s)
2020Application of virtual reality technology based on ontology in education of aviationVlasov, S. A.; Borgest, N. M.
2021AR/VR technology in gaming industryMelnikava, D. V.; Ponyatov, A. A.
2021Economic potential of VR technologyPrivalov, G. S.
2022Educational resources using elements of virtual andaugmented reality technology in distance learningKapustin, A. G.; Shpileuski, D. O.; Капустин, А. Г.; Шпилевский, Д. О.
2024Hexagonal strategy in VR gaming: a chess-inspired approachAvchinnikov, N. A.; Zamatay, М. С.; Ilyasova, M. S.; Usenko, P. V.; Prudnik, A. M.
2023The impact of virtual reality on the human brain and cognitive processesRybak, D. V.
2022MetaverseZhurauski, E. A.
2021Motion capture and its future in virtual realityKulak, A. A.
2023User interaction design in next-generation immersive systemsHalavaty, A.
2016Virtual reality as an innovativ setting for simulations in engineering educationMakarych, M. V.
2022VR implementation todaySteshits, D. N.
2021VR nowadays and in the futureEfremova, D. S.; Hrushanova, A. V.
2018Виртуальная реальность, как способ получения и доставки учебного контентаСавенко, А. Г.; Кукалев, Н. А.; Савенко, А. Г.
2019Возможности использования технологий виртуальной реальности для создания иммерсивной среды обучения в военном образованииШпаньков, А. О.; Гурштынович, Г. Г.
2021Основные направления развития информационных технологийВоробей, Д. А.
2021Особенности использования виртуальной и дополненной реальности в инженерной компьютерной графикеМакаревич, А. С.; Сураев, А. И.
2021Применение технологий виртуальной и дополненной реальности в образовательном процессеКоваленок, Д. Г.; Kovalenok, D. G.
2021Развитие информационно-коммуникационных технологий как возможность улучшения жизни людей с особыми потребностямиИвашко, В. М.