Skip navigation

Browsing by Subject e-commerce

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
 
Showing results 1 to 14 of 14
Issue DateTitleAuthor(s)
2022Big Data technologies implementation in e-payment systemsAbdul-Azalova, M. Y.
2021Big data technologies in technological and business processes automatizationАбдул-Азалова, М. Я.; Маматова, Н. М.
2021Development an ontology based intelligence search system for goods for an online store on the CS-Cart platformGuskov, G. U.; Zarayskiy, V.; Filippov, A. A.; Romanov, A. A.
2023E-commerce in the pandemic era: analysis of consumer and producer behavior changes, perspectivesKramziuk, D. V.
2022E-Commerce of China: its Reasons for Success and Current Development TrendsVlasenko, A. A.; Goloventchik, G. G.
2020How students of BSUIR spend money on the internetHarbatsevich, P. V.
2021The impact of the pandemic on digital societyAkulich, N. P.
2022The use of machine learning in recommended system in the E-commerceAkhmer, Y.; Bektemyssova, G. U.
2020Анализ использования потребителями интернет-технологий: мировые тенденцииАлександров, А. В.
2018Веб-приложения для электронной коммерции на базе e-commerce платформы HybrisБалук, В. П.
2021Мировой рынок электронной коммерции и опыт КитаяБеляцкая, Т. Н.; Belyatskaya, T. N.
2024Роль инструментов Big Data и Advanced Analytics в повышении эффективности веб-сайта в сфере электронной коммерцииКотович, Э. В.; Шкор, О. Н.
2022Создание эффективной рекламной кампании в сети ИнтернетКрукович, Е. В.
2022Эргономическое проектирование веб-приложения магазина сладостейДащинская, А. В.