Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/12368
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛомако, С. Е.-
dc.date.accessioned2017-03-24T09:54:50Z
dc.date.accessioned2017-07-20T11:51:25Z-
dc.date.available2017-03-24T09:54:50Z
dc.date.available2017-07-20T11:51:25Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЛомако, С. Е. Сервис взаимодействия предприятий торговли с клиентами : автореф. дисс. ... магистра технических наук : 1 - 23 80 08 / С. Е. Ломако ; науч. рук. Г. Г. Гоцкий. - Минск : БГУИР, 2017. - 9 с.ru_RU
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/12368-
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherБГУИРru_RU
dc.subjectавторефераты диссертацийru_RU
dc.subjectторговляru_RU
dc.subjectклиентыru_RU
dc.subjectAndroidru_RU
dc.titleСервис взаимодействия предприятий торговли с клиентамиru_RU
dc.typeAbstract of the thesisru_RU
Appears in Collections:1-23 80 08 Психология труда, инженерная психология, эргономика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lomako_Servis.pdf383.55 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.