Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/26571
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПетров, А. В.-
dc.date.accessioned2017-10-13T12:22:43Z-
dc.date.available2017-10-13T12:22:43Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationПетров, А. В. Опыт разработки фонда контрольных материалов для оценки результатов изучения системной и программной инженерии студентами ИКТ-специальностей / А. В. Петров // Дистанционное обучение – образовательная среда XXI века : материалы IX международной научно-методической конференции (Минск, 3-4 декабря 2015 года). – Минск : БГУИР, 2015. – C. 79 – 80.ru_RU
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/26571-
dc.description.abstractBased on our recent experience, the paper briefly outlines preliminary results obtained at the Bauman Moscow State Technical University with regard to assessment of knowledge and skills Computer Science and Control Systems Department students doing their master’s degrees acquire during Systems and Software Engineering courses. After a landscape of assessment techniques is shortly explored, three most promising and context-relevant techniques — case studies and two kinds of open questions — are pointed to.ru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherБГУИРru_RU
dc.subjectматериалы конференцийru_RU
dc.subjectфонд контрольных материаловru_RU
dc.subjectИКТ-архитекторыru_RU
dc.titleОпыт разработки фонда контрольных материалов для оценки результатов изучения системной и программной инженерии студентами ИКТ-специальностейru_RU
dc.typeСтатьяru_RU
Appears in Collections:Дистанционное обучение - образовательная среда XXI века (2015)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
expirioncefond.PDF652.19 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.