Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/26585
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВильдфлуш, О. А.-
dc.date.accessioned2017-10-16T06:31:49Z-
dc.date.available2017-10-16T06:31:49Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationВильдфлуш, О. А. Организация учебного процесса в условиях ограниченного времени обучения / О. А. Вильдфлуш // Дистанционное обучение – образовательная среда XXI века : материалы IX международной научно-методической конференции (Минск, 3-4 декабря 2015 года). – Минск : БГУИР, 2015. – C. 96 – 97.ru_RU
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/26585-
dc.description.abstractThe mathematical model of process of knowledge accumulation by students is given. On the basis of this model the optimum level of training quality is defined. The effective multilevel structure of the educational process organization is offered. This structure includes a set of interdependent modules of educational information and elements of feedback. The necessity of decrease in uncertainty of an educational information source is shown.ru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherБГУИРru_RU
dc.subjectматериалы конференцийru_RU
dc.subjectинтенсификация учебного процессаru_RU
dc.subjectсистема взаимозависимых модулейru_RU
dc.titleОрганизация учебного процесса в условиях ограниченного времени обученияru_RU
dc.typeСтатьяru_RU
Appears in Collections:Дистанционное обучение - образовательная среда XXI века (2015)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
orgeducaprocess.PDF632.72 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.