Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/27657
Title: Методические подходы при изучении естественнонаучных дисциплин для обеспечения подготовки студентов технических специальностей в интересах устойчивого развития
Other Titles: Methodical approaches at study scientific disciplines of nature for the training students of technical professions in interest to sustainable development
Authors: Телеш, И. А.
Keywords: публикации ученых;естественнонаучные дисциплины;экологические проблемы;студенты инженерных специальностей;scientific disciplines of nature;ecological problems;students of the engineering professions
Issue Date: 2017
Publisher: Научная книга
Citation: Телеш, И. А. Методические подходы при изучении естественнонаучных дисциплин для обеспечения подготовки студентов технических специальностей в интересах устойчивого развития / И. А. Телеш // Современная экология: образование, наука, практика : материалы международной научно-практической конференции (г. Воронеж, 4-6 октября 2017г.) / Под общей редакцией проф. В. И. Федотова и проф. С. А. Куролапа. – Воронеж : Научная книга, 2017. – Том 1. – С. 141 - 144.
Abstract: Специфика преподавания естественнонаучных дисциплин в техническом ВУЗе заключается в привлечении будущих специалистов - инженеров к обсуждению тем, связанных с возникновением экологических проблем и нахождением путей их решения.
Alternative abstract: Particularities of the teaching of the scientific disciplines of nature in technical high school is founded on discussion of the ecological problems and finding different ways of their decision with attraction students of the engineering professions.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/27657
Appears in Collections:Публикации в зарубежных изданиях

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Telesh_Metodicheskiye.PDF489.33 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.