Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/28590
Title: Формирование профессионального педагогического самосознания студентов дистанционной формы обучения
Authors: Гладкая, В. С.
Клюев, А. П.
Андриалович, И. В.
Keywords: публикации ученых;профессиональное самосознание
Issue Date: 2017
Publisher: БГУИР
Citation: Гладкая, В. С. Формирование профессионального педагогического самосознания студентов дистанционной формы обучения / В. С. Гладкая, А. П. Клюев, И. В. Андриалович // Дистанционное обучение – образовательная среда XXI века : материалы X международной научно-методической конференции (Минск, 7 - 8 декабря 2017 года). – Минск : БГУИР, 2017. – C. 230-231.
Abstract: Factors a捯ecting the e捯ectiveness of video surveillance systems are considered, surveillance zones and blind zones calculating algorithms and their use in the developed program are presented. The report examines a number of problematic issues aimed at forming professional self-awareness for the future teachers, understanding the importance of the teachers professions, whether this speciality is chosen at will and how long is needed for the teacher to conduct the training sessions.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/28590
Appears in Collections:Дистанционное обучение - образовательная среда XXI века (2017)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Gladkaya_Formirovaniye.PDF420.37 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.