Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/30433
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКиринович, И. Ф.-
dc.contributor.authorАнтюшеня, Д. В.-
dc.contributor.authorЯшин, К. Д.-
dc.date.accessioned2018-03-13T09:21:55Z-
dc.date.available2018-03-13T09:21:55Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationКиринович, И. Ф. Исследование зависимости индекса потребительской лояльности веб-приложения от эргономических параметров и удобства использования интерфейса / И. Ф. Киринович, Д. В. Антюшеня, К. Д. Яшин // Доклады БГУИР. - 2018. - № 1 (111). - С. 30 - 36.ru_RU
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/30433-
dc.description.abstractСтатья посвящена оценке влияния эргономических параметров и удобства использования на индекс потребительской лояльности для систем управления цифровым контентом. Проанализированы зависимость лояльности пользователей от качества эргономических параметров веб-приложения, что, в конечном итоге, влияет на успешность функционирования систем управления цифровым контентом, а также на прибыль.ru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherБГУИРru_RU
dc.subjectдоклады БГУИРru_RU
dc.subjectудобствоru_RU
dc.subjectэргономические параметрыru_RU
dc.subjectиндекс потребительской лояльностиru_RU
dc.subjectпроизводительностьru_RU
dc.subjectergonomic parametersru_RU
dc.subjectnet promoter scoreru_RU
dc.titleИсследование зависимости индекса потребительской лояльности веб-приложения от эргономических параметров и удобства использования интерфейсаru_RU
dc.title.alternativeResearch of the net promoter score dependence on ergonomic parameters and usability for web-applicationru_RU
dc.typeСтатьяru_RU
local.description.annotationThe article is devoted to assessing the impact of ergonomic parameters and usability on the net promoter score for the digital content management system. In particular, the problems of the web-application, the dependence of users' loyalty on the quality of ergonomic parameters, and, as a result, the readiness to recommend the application, which ultimately affects the success of the digital content management system and profit, are analyzed.-
Appears in Collections:№1 (111)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kirinovich_Issledovaniye.PDF964.96 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.