Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/31149
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАфитов, Э. А.-
dc.date.accessioned2018-04-24T08:07:08Z-
dc.date.available2018-04-24T08:07:08Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationАфитов, Э. А. О планировании маркетинга / Э. А. Афитов // Доклады БГУИР. - 2007. - № 2 (18). - С. 140 - 144.ru_RU
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/31149-
dc.description.abstractИспользуя принцип целевого подхода, определен состав планов, которые должны разрабатываться маркетинговыми подразделениями предприятий. Сформулированы требования к их содержанию в системе стратегического, тактического и оперативного планирования. Рассмотрены взаимосвязь и последовательность разработки планов.ru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherБГУИРru_RU
dc.subjectдоклады БГУИРru_RU
dc.subjectпланированиеru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectмаркетинговая стратегияru_RU
dc.subjectплан маркетингаru_RU
dc.subjectплан поставки продукции потребителямru_RU
dc.titleО планировании маркетингаru_RU
dc.title.alternativeOn marketing planningru_RU
dc.typeСтатьяru_RU
local.description.annotationUsing the target approach a set of plans to be worked out by marketing subdivisions of enterprises is defined. The requirements to their contents in the system of strategic, tactical and operational planning of the work of an enterprise are formulated. Interconnection and successions of plans development are shown.-
Appears in Collections:№2 (18)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Afitov_On.pdf495.83 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.