Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/31655
Title: Модель электронного маркетинга и автоматизация работы маркетолога на базе информационных технологий
Other Titles: The electronic marketing model and the automatization of work of marketing specialist on the base of information technologies
Authors: Ковалев, А. П.
Вишняков, В. А.
Keywords: доклады БГУИР;автоматизация;информационные технологии;электронный маркетинг
Issue Date: 2009
Publisher: БГУИР
Citation: Ковалёв, А. П. Модель электронного маркетинга и автоматизация работы маркетолога на базе информационных технологий / А. П. Ковалёв, В. А. Вишняков // Доклады БГУИР. - 2009. - № 3 (41). - С. 126 - 130.
Abstract: Приведена интегрированная модель электронного маркетинга на базе онтологии, позволяющая повысить эффективность информационного управления предприятием. Обеспечена автоматизация задач, связанных с получением и преобразованием маркетинговой информации, за счет применения матрицы–генератора маркетинговых функций. Дано алгоритмическое обеспечение реализации интегрированной модели и построения АРМ маркетолога.
Alternative abstract: The integrated model of electronic marketing allowing increasing the efficiency of information management of enterprise is introduced. Automation of the problems connected with the reception and transformation of marketing information by means of application of a matrix-generator of marketing functions is given. The algorithm of realization of the integrated model and construction of an automated workplace of marketing specialist is given.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/31655
Appears in Collections:№3 (41)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kovalev_The.PDF248.41 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.