Skip navigation
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/32555
Название: Reflections on marketing strategy and digital marketing infrastructure along the belt and road project
Авторы: Yurkovskaya, A.
Prishchepa, I.
Losmakov, S.
Parkhimenka, U.
Ключевые слова: публикации ученых
Belt and road initiative
digital marketing infrastructure
global value chains
marketing strategy
Дата публикации: 2018
Издательство: Faculty of Management Science and Informatics, University of Zilina, Slovakia
Библиографическое описание: Reflections on marketing strategy and digital marketing infrastructure along the belt and road project / A. Yurkovskaya and others // Central European Researchers Journal. – 2018. - Volume 4, Issue 1. - Pp. 8 - 16.
Краткий осмотр (реферат): The Belt and Road initiative has been analyzed within the framework of marketing channels management. Using the concept of marketing channels flows, global value chains, and push/pull strategies, authors have shown the necessity of incorporation of marketing methodology in the Belt and Road strategy. The need and directions of digital marketing tools implementation on different levels of the Belt and Road initiative has been described. A case of special interest (China-Belarus Industrial Park) has been analyzed from the marketing strategy perspective.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/32555
Располагается в коллекциях:Публикации в изданиях других стран

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Yurkovskaya_Reflections.pdf539,8 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
Показать полное описание ресурса Просмотр статистики


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.