Skip navigation
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/32555
Название: Reflections on marketing strategy and digital marketing infrastructure along the belt and road project
Авторы: Yurkovskaya, A.
Prishchepa, I.
Losmakov, S.
Parkhimenka, U.
Ключевые слова: публикации ученых;Belt and road initiative;digital marketing infrastructure;global value chains;marketing strategy
Дата публикации: 2018
Издательство: Faculty of Management Science and Informatics
Описание: Reflections on marketing strategy and digital marketing infrastructure along the belt and road project / A. Yurkovskaya and others // Central European Researchers Journal. – 2018. - Volume 4, Issue 1. - Pp. 8 - 16.
Аннотация: The Belt and Road initiative has been analyzed within the framework of marketing channels management. Using the concept of marketing channels flows, global value chains, and push/pull strategies, authors have shown the necessity of incorporation of marketing methodology in the Belt and Road strategy. The need and directions of digital marketing tools implementation on different levels of the Belt and Road initiative has been described. A case of special interest (China-Belarus Industrial Park) has been analyzed from the marketing strategy perspective.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/32555
Располагается в коллекциях:Публикации в зарубежных изданиях

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Yurkovskaya_Reflections.pdf539.8 kBAdobe PDFОткрыть
Показать полное описание Просмотр статистики Google Scholar

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.