Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/3516
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКисель, Н. К.-
dc.contributor.authorСмирнова, Г. Ф.-
dc.contributor.authorСергеева-Некрасова, М. С.-
dc.date.accessioned2015-03-05T07:27:03Z
dc.date.accessioned2017-07-18T12:07:16Z-
dc.date.available2015-03-05T07:27:03Z
dc.date.available2017-07-18T12:07:16Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationКисель, Н. К. Компьютерный образ знания в контексте дистанционных образовательных практик университетской эдукологии / Н. К. Кисель, Г. Ф. Смирнова, М. С. Сергеева-Некрасова // Дистанционное обучение – образовательная среда XXI века: материалы VIII международной научно-методической конференции. (Минск, 5–6 декабря 2013 года). – Минск: БГУИР, 2013. – С. 65 - 66.ru_RU
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/3516-
dc.description.abstractThe authors analyzed the semiotic content of distance education in higher education. The use of information technology in distance education represented as a direct reference to the use of a computer image of knowledge. Given the factors of its formation and manifestation in contemporary culture.ru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherБГУИРru_RU
dc.titleКомпьютерный образ знания в контексте дистанционных образовательных практик университетской эдукологииru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Дистанционное обучение - образовательная среда XXI века (2013)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Компьютерный образ знания.PDF561.94 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.