Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/36653
Title: Формирование имиджа торговой марки средствами сети Интернет
Authors: Орлов, Р. В.
Keywords: авторефераты диссертаций;имидж компании;имидж организации
Issue Date: 2019
Publisher: БГУИР
Citation: Орлов, Р. В. Формирование имиджа торговой марки средствами сети Интернет : автореф. дисс. ... магистра информационных технологий : 1- 40 81 05 / Р. В. Орлов ; науч. рук. В. Д. Цыганков . - Минск : БГУИР, 2019. – 8 с.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/36653
Appears in Collections:1-40 81 05 Информационно-коммуникационные технологии в экономике

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Orlov_avt.pdf147.01 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.