Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/38156
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГламаздин, И. И.-
dc.contributor.authorМоженкова, Е. В.-
dc.date.accessioned2020-01-13T12:40:16Z-
dc.date.available2020-01-13T12:40:16Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationГламаздин, И. И. Применение виртуального класса для организации проведения лабораторных занятий / Гламаздин И. И., Моженкова Е. В. // Дистанционное обучение – образовательная среда XXI века : материалы XI Международной научно-методической конференции, Минск, 12-13 декабря 2019 г. / редкол.: В. А. Прытков [и др.]. – Минск : БГУИР, 2019. – C. 86.ru_RU
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/38156-
dc.description.abstractTo obtain a better education, a significant role is assigned to the virtual class as the most optimal form of organization practical training in regardless of the schedule.ru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherБГУИРru_RU
dc.subjectматериалы конференцийru_RU
dc.subjectвиртуальные классыru_RU
dc.subjectлабораторные занятияru_RU
dc.titleПрименение виртуального класса для организации проведения лабораторных занятийru_RU
dc.typeСтатьяru_RU
Appears in Collections:Дистанционное обучение - образовательная среда XXI века (2019)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Glamazdin_Primeneniye.pdf646.79 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.