Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/38452
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСкудняков, Ю. А.-
dc.contributor.authorШпак, И. И.-
dc.contributor.authorНикульшин, Б. В.-
dc.date.accessioned2020-02-03T09:05:12Z-
dc.date.available2020-02-03T09:05:12Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationСкудняков, Ю. А. Структурная и графовая модели организации процесса дистанционного обучения / Скудняков Ю. А., Шпак И. И., Никульшин Б. В. // Дистанционное обучение – образовательная среда XXI века : материалы XI Международной научно-методической конференции, Минск, 12-13 декабря 2019 г. / редкол.: В. А. Прытков [и др.]. – Минск : БГУИР, 2019. – C. 285.ru_RU
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/38452-
dc.description.abstractThe structural and graph models for the organization of distance learning process are developed. The advantages of the organization of distance learning process in accordance with the proposed model are shown.ru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherБГУИРru_RU
dc.subjectматериалы конференцийru_RU
dc.subjectдистанционное обучениеru_RU
dc.subjectмодель организации дистанционного обученияru_RU
dc.titleСтруктурная и графовая модели организации процесса дистанционного обученияru_RU
dc.typeСтатьяru_RU
Appears in Collections:Дистанционное обучение - образовательная среда XXI века (2019)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Skudnyakov_Strukturnaya.pdf304.29 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.