Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/41866
Title: Approach to teaching reading skills for ESP within modular leaning paradigm
Other Titles: Обучение чтению в рамках английского для специальных целей на основе модульного подхода
Authors: Kaspiarovich, N. G.
Keywords: материалы конференций;ESP;English language;learning foreign languages;modular approach;английский язык для специальных целей;англиский язык;изучение иностранных языков;модульный подход
Issue Date: 2020
Publisher: БГУИР
Citation: Kaspiarovich, N. G. Approach to teaching reading skills for ESP within modular leaning paradigm / Kaspiarovich N. G. // Высшее техническое образование : проблемы и пути развития = Engineering education: challendes and developments : материалы Х Международной научно-методической конференции, Минск, 26 ноября 2020 года / Министерство образования Республики Беларусь, Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники. – Минск : БГУИР, 2020. – С. 91–94.
Abstract: Practical aspects of teaching reading comprehension skills in English for Specific Purposes are considered. The importance of modular learning paradigm regarding ESP course design is described. Discourse analysis strategies are proposed for every stage of reading.
Alternative abstract: Рассматриваются практические аспекты обучения умениям понимания прочитанного на английском языке для специальных целей. Описывается важность модульного подхода к обучению при разработке курса английского языка для специальных целей. Предлагаются стратегии дискурс анализа для каждого этапа работы с текстом.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/41866
Appears in Collections:Высшее техническое образование: проблемы и пути развития : материалы Х Международной научно-методической конференции (2020)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kaspiarovich_Approach.pdf274.56 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.