Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/43955
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorKrishtafovich, K. D.-
dc.date.accessioned2021-06-08T09:26:15Z-
dc.date.available2021-06-08T09:26:15Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationKrishtafovich, K. D. Product placement / K. D. Krishtafovich // Проблемы экономики и информационных технологий : сборник тезисов и статей докладов 57-ой научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов БГУИР, Минск, 19-21 апреля 2021 г. / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники. – Минск, 2021. – С. 311–313.ru_RU
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/43955-
dc.description.abstractGeneral information about product placement, its types, and ways to use it in movies are contained in this thesis. Some examples of product placement, its advantages and disadvantages are also included as well as research on the effectiveness of product placement.ru_RU
dc.language.isoenru_RU
dc.publisherБГУИРru_RU
dc.subjectматериалы конференцийru_RU
dc.subjectproduct placementru_RU
dc.subjectembedded marketingru_RU
dc.subjectadvertisementru_RU
dc.titleProduct placementru_RU
dc.typeСтатьяru_RU
Appears in Collections:Проблемы экономики и информационных технологий : материалы 57-й научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов (2021)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Krishtafovich_Product.pdf128.87 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.