Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/45647
Title: Направления интеллектуализации в современном маркетинге
Other Titles: Directions of modern marketing intellectualization
Authors: Бородаенко, Ю. В.
Вишняков, В. А.
Keywords: публикации ученых;интеллектуальный маркетинг;семантические веб-сервисы;облачные вычисления;intelligent marketing;semantic web services;cloud computing
Issue Date: 2013
Publisher: Минский институт управления
Citation: Бородаенко, Ю. В. Направления интеллектуализации в современном маркетинге / Ю. В. Бородаенко, В. А. Вишняков // Актуальные проблемы науки XXI века : сборник научных статей молодых ученых / Минский институт управления. – Минск, 2013. – Вып. 2. – С. 91–96.
Abstract: Предложены направления интеллектуализации маркетинга с использованием интеллектуальных агентов, семантических веб-сервисов, облачных вычислений. Рассмотрено повышение эффективности интеграционного решения в маркетинговой деятельности, основанное на технологиях семантического веба. Данные направления будут полезны при совершенствовании обучения студентов и магистрантов в области Интернет- маркетинга, а также в исследованиях аспирантов.
Alternative abstract: The directions of modern marketing intellectualization with use of intelligence agents, semantic Web-services, cloud computing are proposed. The efficiency high of integration decision in marketing activity based on semantic Web technologies is given. These directions will be used during students and magistrantes teaching in Internet marketing area and too for post graduated students research.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/45647
Appears in Collections:Публикации в изданиях Республики Беларусь

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Borodayenko_Napravleniya.pdf273.74 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.