Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/46597
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЕфремов, А. А.-
dc.contributor.authorEfremov, A. A.-
dc.date.accessioned2022-01-26T11:10:55Z-
dc.date.available2022-01-26T11:10:55Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЕфремов, А. А. Динамика потенциала современных каналов коммуникаций в электронном маркетинге / Ефремов А. А. // Вестник БГЭУ. – 2021. – № 2. – С. 67–77.ru_RU
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/46597-
dc.description.abstractВ статье приведен концептуальный обзор современных каналов, используемых в электронном маркетинге, выполненный на основе обобщения целого ряда актуальных источников. Выделены основные тенденции динамики развития отдельных видов интернет-коммуникаций на рекламном рынке Республики Беларусь. Авторские выводы подкреплены статистическими данными. Отдельное внимание уделено таким аспектам электронного маркетинга, как баннерная слепота, таргетированная реклама, коллаборация. Оценены факторы, которые оказывают существенное влияние на формирование трендов мобильного маркетинга. Проведен сравнительный анализ восприятия пользователями видеоконтента и текстовой информации, а также анализ рынка телеграм-каналов и развития наиболее популярных приложений (Instagram, Tiktok, YouTube). Выявлены специфические особенности структуры маркетингового бюджета отечественных организаций электронного бизнеса.ru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherБелорусский государственный экономический университетru_RU
dc.subjectпубликации ученыхru_RU
dc.subjectэлектронный маркетингru_RU
dc.subjectцифровизацияru_RU
dc.subjectканалы коммуникацииru_RU
dc.subjectинтернет-рекламаru_RU
dc.subjectбаннерная слепотаru_RU
dc.subjectвидеоконтентru_RU
dc.subjecte-marketingru_RU
dc.subjectdigitalizationru_RU
dc.subjectcommunication channelsru_RU
dc.subjectonline advertisingru_RU
dc.subjectbanner blindnessru_RU
dc.subjectvideo contentru_RU
dc.titleДинамика потенциала современных каналов коммуникаций в электронном маркетингеru_RU
dc.title.alternativeDynamics of the potential of modern communication channels in electronic marketingru_RU
dc.typeСтатьяru_RU
local.description.annotationThe article provides a conceptual review of modern channels used in e-marketing, based on the generalization of a number of relevant sources. The main trends in the development of certain types of Internet communications in the advertising market of the Republic of Belarus are highlighted. The author's conclusions are supported by statistical data. Special attention is paid to such aspects of e-marketing as "banner blindness", targeted advertising, collaboration. The factors are assessed that have a significant impact on the formation of mobile marketing trends. A comparative analysis of users' perception of video content and text information, as well as an analysis of the market for Telegram channels and development of the most popular applications was carried out (Instagram, Tiktok, YouTube). Specific features of the structure of the marketing budget of domestic e-business organizations are revealed.-
Appears in Collections:Публикации в изданиях Республики Беларусь

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Efremov_Dinamika1.pdf84.04 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.