Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/4675
Title: Метод интеллектуализации тестирования индивидуальной траектории изучения студентом некоторой предметной области знаний на основе искусственных нейронных сетей
Other Titles: Method of intellectualization of testing individual trajectory of study of the student of a certain domain of knowledge on the basis of artificial networks
Authors: Козлов, О. А.
Михайлов, Ю. Ф.
Keywords: вектор параметров оценки качества усвоения знаний;уровни усвоения знаний;дидактический элемент модуля знаний;интеллектуальная обучающая система;method of intellectualization;testing individual trajectory;artificial networks
Issue Date: 2013
Publisher: БГУИР
Citation: Козлов, О. А. Метод интеллектуализации тестирования индивидуальной траектории изучения студентом некоторой предметной области знаний на основе искусственных нейронных сетей / О. А. Козлов, Ю. Ф. Михайлов // Открытые семантические технологии проектирования интеллектуальных систем = Open Semantic Technologies for Intelligent Systems (OSTIS-2013) : материалы III Междунар. научн.-техн. конф. (Минск, 21-23 февраля 2013г.) / редкол. : В. В. Голенков (отв. ред.) [и др.]. – Минск : БГУИР, 2013. – С. 529 – 532.
Abstract: В статье приводится описание подхода по формированию теста проверки индивидуальной траектории изучения студентом некоторой предметной области знаний с помощью искусственной нейронной сети.
Alternative abstract: The article describes the approach to the formation of tests of individual trajectory of study of the student of a certain domain of knowledge with the help of artificial neural network. Key words: vector of parameters of quality assessment of learning outcomes, levels of mastering of knowledge, skills, didactic element of the module of knowledge, intellectual training system.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/4675
Appears in Collections:OSTIS-2013

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kozlov_Metod.PDF664.58 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.