Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/46843
Title: Технология Data Mining как средство повышения качества образовательного процесса
Authors: Лобач, А. В.
Keywords: материалы конференций;образовательный процесс;качество образования;субъекты учебной деятельности;Data Mining
Issue Date: 2022
Publisher: БГУИР
Citation: Лобач, А. В. Технология Data Mining как средство повышения качества образовательного процесса / Лобач А. В. // Качество образовательного процесса: проблемы и пути развития = Quality of the educational process: challenges and ways of development : материалы Международной научно-практической конференции, Минск, 26 апреля 2022 г. / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники ; редкол.: Л. Л. Утин [и др.]. – Минск : БГУИР, 2022. – С. 13–15.
Abstract: Рост интерактивной системы создает мощное технологически-информационное ускорение, изменяющее у реципиента индивидуально-пропускную способность каналов восприятия, что является одним из адаптационных критериев при реализации академических технологий обучения.
Alternative abstract: The article reviewed an example of data monitoring on successful interaction among learning activity members and interactive education environment that facilitate modification of academic teaching methods packages. The aim of this work is appliance of Data Mining technology in educational process that allows identification and analyzing the values arrays of weak constructed and continually changing values.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/46843
Appears in Collections:Качество образовательного процесса : проблемы и пути развития (2022)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lobach_Tekhnologiya.pdf350.13 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.