Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/48278
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorAndryalovich, I. V.-
dc.coverage.spatialМинск-
dc.date.accessioned2022-09-30T05:55:37Z-
dc.date.available2022-09-30T05:55:37Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationAndryalovich, I. V. Professional burnout of higher education teachers = Профессиональное выгорание преподавателей в учреждениях высшего образования / I. V. Andryalovich // BIG DATA and Advanced Analytics = BIG DATA и анализ высокого уровня : VIII Международная научно-практическая конференция : сборник материалов VIII Международной научно-практической конференции, Минск, 11–12 мая 2022 года / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники ; редкол.: В. А. Богуш [и др.]. – Минск, 2022. – С. 254–256.ru_RU
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/48278-
dc.description.abstractOne of the most common obstacles to professionalism, creativity and self-realization of a teacher is the occurrence of professional burnout syndrome.ru_RU
dc.language.isoenru_RU
dc.publisherБестпринтru_RU
dc.subjectматериалы конференцийru_RU
dc.subjectprofessional burnout syndromeru_RU
dc.subjectpedagogical activityru_RU
dc.titleProfessional burnout of higher education teachersru_RU
dc.title.alternativeПрофессиональное выгорание преподавателей в учреждениях высшего образованияru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:BIG DATA and Advanced Analytics = BIG DATA и анализ высокого уровня : материалы конференции (2022)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Andryalovich_Professional.pdf916.7 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.