Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/48661
Title: ORM как метод контроля имиджа бренда в сети Интернет
Other Titles: ORM as a method of contol over the image of a brand in the Internet
Authors: Казакова, Я. П.
Keywords: материалы конференций;имидж;бренды;интернет;ORM;image of a brand;influence agent;monitoring;the Internet
Issue Date: 2022
Publisher: БГУИР
Citation: Казакова, Я. П. ORM как метод контроля имиджа бренда в сети Интернет = ORM as a method of contol over the image of a brand in the Internet / Казакова Я. П. // Проблемы экономики и информационных технологий : сборник тезисов и статей докладов 58-ой научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов БГУИР, Минск, 18–22 апреля 2022 г. / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники. – Минск, 2022. – С. 145–147.
Abstract: В статье рассматривается метод ORM как средство управления имиджем бренда в сети Интернет, основные понятия и инструменты, а также его достоинства и недостатки.
Alternative abstract: In this article we look into ORM as a method of control overthe image of a brand in the Internet, it’s main definitions and tools, as well as it’s pros and cons.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/48661
Appears in Collections:Проблемы экономики и информационных технологий : материалы 58-й научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов (2022)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kazakova_ORM.pdf166.1 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.