Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/51657
Title: Эргономическое проектирование системы для записи на обучающие курсы
Other Titles: Ergonomic design of a system for enrolling training courses
Authors: Гимпель, А. С.
Натяженко, Е. А.
Keywords: материалы конференций;мобильные приложения;обучающие курсы;эргономическое проектирование
Issue Date: 2023
Publisher: БГУИР
Citation: Гимпель, А. С. Эргономическое проектирование системы для записи на обучающие курсы = Ergonomic design of a system for enrolling training courses / Гимпель А. С., Натяженко Е. А. // Электронные системы и технологии : сборник материалов 59-й научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов БГУИР, Минск, 17–21 апреля 2023 г. / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники ; редкол.: Д. В. Лихаческий [и др.]. – Минск, 2023. – С. 854–856.
Abstract: Цель работы – эргономическое проектирование системы для записи на обучающие курсы. В ходе работы исследована предметная область системы, спроектирован ее пользовательский интерфейс с учетом всех эргономических требований. Для лучшего понимания логики приложения разработан один из ключевых алгоритмов. Сделаны выводы о проделанной работе.
Alternative abstract: The purpose of the work is the ergonomic design of a system for enrolling in training courses. In the course of the work, the subject area of the system was investigated, its user interface was designed taking into account all ergonomic requirements. For a better understanding of the application logic, one of the key algorithms has been developed. Conclusions are drawn about the work done.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/51657
Appears in Collections:Электронные системы и технологии : материалы 59-й конференции аспирантов, магистрантов и студентов (2023)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Gimpel_Ergonomicheskoe.pdf750.32 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.