Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/51851
Title: Features of searching for associations in large volumes of marketing data
Other Titles: Поиск ассоциаций в больших объемах маркетинговых данных
Authors: Rahel, D. R.
Keywords: материалы конференций;data analysis;marketing data;big data;data array;marketing research
Issue Date: 2023
Publisher: БГУИР
Citation: Rahel, D. R. Features of searching for associations in large volumes of marketing data / D. R. Rahel // BIG DATA и анализ высокого уровня = BIG DATA and Advanced Analytics : сборник научных статей IX Международной научно-практической конференции, Минск, 17–18 мая 2023 г. : в 2 ч. Ч. 1 / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники ; редкол.: В. А. Богуш [и др.]. – Минск, 2023. – С. 18-20.
Abstract: The article describes an approach to searching for associations in baskets of goods and searching for patterns in transactions. In addition, approaches are given to the analysis of big data on the behavior of the customer base, which can be obtained in the course of market research. The stages of the analysis of consumer behavior and the search for patterns in it are described.
Alternative abstract: В статье изложен подход к поиску ассоциаций в корзинах товаров и поиск закономерностей в сделках. Кроме этого приводятся подходы к анализу больших данных о поведении клиентской базы, которые могут быть получены в ходе исследований рынка. В завершении описываются этапы анализа потребительского поведения и поиска в нем закономерностей.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/51851
Appears in Collections:BIG DATA and Advanced Analytics = BIG DATA и анализ высокого уровня : сборник научных статей (2023)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rahel_Features.pdf623.61 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.