Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/52925
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorKebets, O. A.-
dc.coverage.spatialМинскen_US
dc.date.accessioned2023-09-22T06:24:51Z-
dc.date.available2023-09-22T06:24:51Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationKebets, O. A. Artificial intelligence in marketing / O. A. Kebets // Актуальные вопросы экономики и информационных технологий : сборник тезисов и статей докладов 59-ой научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов БГУИР, Минск, 17–21 апреля 2023 г. / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники. – Минск, 2023. – С. 384–385.en_US
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/52925-
dc.description.abstractThis paper deals with the information about the influence of the Artificial Intelligence on marketing. Also, the impact on the marketing industry is described.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherБГУИРen_US
dc.subjectматериалы конференцийen_US
dc.subjectartificial intelligenceen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.titleArtificial intelligence in marketingen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Актуальные вопросы экономики и информационных технологий : материалы 59-й научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов (2023)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kebets_Artificial.pdf457.22 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.