Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/52933
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLitskevich, V. V.-
dc.coverage.spatialМинскen_US
dc.date.accessioned2023-09-22T11:02:02Z-
dc.date.available2023-09-22T11:02:02Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationLitskevich, V. V. AI generated game art / V. V. Litskevich // Актуальные вопросы экономики и информационных технологий : сборник тезисов и статей докладов 59-ой научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов БГУИР, Минск, 17–21 апреля 2023 г. / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники. – Минск, 2023. – С. 391–393.en_US
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/52933-
dc.description.abstractThis paper aims to explore the use of AI-generated game art and its potential impact on game development, artistic creativity, and ethical considerations. Examples of integration of such technology in development process are described.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherБГУИРen_US
dc.subjectматериалы конференцийen_US
dc.subjectAI-generated game arten_US
dc.subjectgame developmenten_US
dc.subjectartificial intelligenceen_US
dc.titleAI generated game arten_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Актуальные вопросы экономики и информационных технологий : материалы 59-й научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов (2023)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Litskevich_AI.pdf305.48 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.