Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/52941
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPanchenia, S. A.-
dc.coverage.spatialМинскen_US
dc.date.accessioned2023-09-25T07:38:51Z-
dc.date.available2023-09-25T07:38:51Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationPanchenia, S. A. Features of marketing research in Belarus / S. A. Panchenia // Актуальные вопросы экономики и информационных технологий : сборник тезисов и статей докладов 59-ой научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов БГУИР, Минск, 17–21 апреля 2023 г. / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники. – Минск, 2023. – С. 403.en_US
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/52941-
dc.description.abstractThis paper embraces all kinds of marketing research and their peculiarities. It also defines a marketing survey which combines a plethora of methods and tools for data-driven decision-making process and has a substantial impact on businesses. The paper outlines one of the most widely-used kinds of marketing research in Belarus – marketing research of advertising efficiency.ru_RU
dc.language.isoenen_US
dc.publisherБГУИРen_US
dc.subjectматериалы конференцийen_US
dc.subjectmarketing researchen_US
dc.subjectdecision-makingen_US
dc.titleFeatures of marketing research in Belarusen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Актуальные вопросы экономики и информационных технологий : материалы 59-й научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов (2023)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Panchenia_Features.pdf244.3 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.