Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/52969
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorVolosovich, E. S.-
dc.contributor.authorMalashonak, U. A.-
dc.coverage.spatialМинскen_US
dc.date.accessioned2023-09-26T11:52:26Z-
dc.date.available2023-09-26T11:52:26Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationVolosovich, E. S. Phraseological units in advertising campaign / E. S. Volosovich, U. A. Malashonak // Актуальные вопросы экономики и информационных технологий : сборник тезисов и статей докладов 59-ой научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов БГУИР, Минск, 17–21 апреля 2023 г. / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники. – Минск, 2023. – С. 395–396.en_US
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/52969-
dc.description.abstractThis paper deals with the problem of selection and displaying proverbs, sayings, phraseological units and stable comparisons in advertising messages and also reveals the impact they produce on advertising campaign.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherБГУИРen_US
dc.subjectматериалы конференцийen_US
dc.subjectphraseological unitsen_US
dc.subjectstable comparisonsen_US
dc.subjectproblem of selection proverbsen_US
dc.titlePhraseological units in advertising campaignen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Актуальные вопросы экономики и информационных технологий : материалы 59-й научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов (2023)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Volosovich_PHRASEOLOGICAL.pdf276.21 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.