Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/53475
Title: Использование коммуникативного потенциала социальных сетей Интернета в разрезе теории поколений
Other Titles: The use of the communicative potential of social networks of the Internet in the context of the theory of generations
Authors: Писарева, А. Н.
Keywords: материалы конференций;социальные сети;цифровые аборигены;теория поколений
Issue Date: 2023
Publisher: Издательство СПбГЭТУ «ЛЭТИ»
Citation: Писарева, А. Н. Использование коммуникативного потенциала социальных сетей Интернета в разрезе теории поколений = The use of the communicative potential of social networks of the Internet in the context of the theory of generations / А. Н. Писарева // Современное образование: содержание, технологии, качество : материалы XXIX международной научно-методической конференции, Санкт-Петербург, 19 апреля 2023 г. / Санкт-Петербургский государственный электротехнический университет «ЛЭТИ» им. В.И. Ульянова (Ленина). – Санкт-Петербург, 2023. – С. 42–44.
Abstract: Статья посвящена рассмотрению потенциальных возможностей задействования социальных сетей Интернета как современного канала коммуникации с точки зрения теории поколений Н. Хоува и В. Штрауса. Приводится краткий обзор поколений, представленных среди Интернет- пользователей, некоторые особенности их цифрового потребления.
Alternative abstract: The article is devoted to the consideration of the potential possibilities of using social networks of the Internet as a modern communication channel from the point of view of the theory of generations by N. Howe and V. Strauss. A brief overview of the generations represented among Internet users, some features of their digital consumption is given.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/53475
Appears in Collections:Современное образование: содержание, технологии, качество (2023)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pisareva_Ispolzovanie.pdf532.11 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.