Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/54780
Title: Изучение информационного аспекта маркетинга в эпоху больших данных
Other Titles: Studying the information aspect of marketing in the era of Big Data
Authors: Павлов, Н. В.
Keywords: материалы конференций;информационные технологии;учебные дисциплины;современный маркетинг
Issue Date: 2024
Publisher: БГУИР
Citation: Павлов, Н. В. Изучение информационного аспекта маркетинга в эпоху больших данных = Studying the information aspect of marketing in the era of Big Data / Н. В. Павлов // BIG DATA и анализ высокого уровня = BIG DATA and Advanced Analytics : сборник научных статей X Международной научно-практической конференции, Минск, 13 марта 2024 г. : в 2 ч. Ч. 1 / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники ; редкол.: В. А. Богуш [и др.]. – Минск, 2024. – С. 247–253.
Abstract: Показано разнообразие использования информации в современном маркетинге, участвующие в обмене данными и информацией субъекты и объекты, структура связанных с этим вопросов, а также необходимость системного освещения их в процессе обучения студентов. Разработана схема проверки полноты освещения информационных элементов маркетинга в программе обучения. Дан пример ее использования. Предложены меры обеспечения этой полноты.
Alternative abstract: The diversity of information in modern marketing is shown, as well as the structure of related issues, and the need for systematic coverage of them in the process of teaching students. A framework for checking the completeness of coverage of information aspects in marketing within the training program is proposed. An example of its usage is given. Measures to ensure this completeness are discussed.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/54780
Appears in Collections:BIG DATA and Advanced Analytics = BIG DATA и анализ высокого уровня : сборник научных статей : в 2 ч. (2024)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pavlov_Izuchenie.pdf401.35 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.