Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/54976
Title: Актуальныя праблемы распрацоўкі і выкарыстання электронных адукацыйных рэсурсаў
Other Titles: The present-day problems of electronic educational resources development and use
Authors: Берастоўскі, А. В.
Берастоўская, М. В.
Keywords: материалы конференций;адукацыйныя рэсурсы;сістэмы электроннага навучання;электронныя адукацыйныя рэсурсы
Issue Date: 2024
Publisher: БГУИР
Citation: Берастоўскі, А. В. Актуальныя праблемы распрацоўкі і выкарыстання электронных адукацыйных рэсурсаў = The present-day problems of electronic educational resources development and use / А. В. Берастоўскі, М. В. Берастоўская // Инженерное образование в цифровом обществе : материалы Международной научно-методической конференции, Минск, 14 марта 2024 г. : в 2 ч. Ч. 2 / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники ; редкол.: Е. Н. Шнейдеров [и др.]. – Минск, 2024. – С. 114–115.
Abstract: Разгледжаны шэсць праблем распрацоўкі і выкарыстання электронных адукацыйных рэсурсаў на прыкладах матэрыялаў па навучанню замежным мовам у сістэмах электроннага навучання (СЭН) БДУІР і БДУ, а таксама шэсць праблем, якія вырашаюцца з дапамогай электронных адукацыйных рэсурсаў.
Alternative abstract: Six problems of electronic educational resources development and use were discussed on the basis of examples from the use of the System of Electronic Education of the Belarusian State University of Informatics and Radioelectronic and the Belarusian State University. In addition, six other problems were discussed in the way they are solved with the help of electronic educational resources.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/54976
Appears in Collections:Инженерное образование в цифровом обществе (2024)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Berastouski_The_present-day.pdf284.77 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.