Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/55055
Title: Оценка значимости различных видов тестовых заданий методом экспертного ранжирования
Other Titles: Assessment of the significance of different types of test tasks using the expert ranking method
Authors: Вардомацкая, Е. Ю.
Keywords: материалы конференций;инженерное образование;компьютерные тестирования;экспертное ранжирование;коэффициенты вариации;коэффициенты значимости
Issue Date: 2024
Publisher: БГУИР
Citation: Вардомацкая, Е. Ю. Оценка значимости различных видов тестовых заданий методом экспертного ранжирования = Assessment of the significance of different types of test tasks using the expert ranking method / Е. Ю. Вардомацкая // Инженерное образование в цифровом обществе : материалы Международной научно-методической конференции, Минск, 14 марта 2024 г. : в 2 ч. Ч. 1 / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники ; редкол.: Е. Н. Шнейдеров [и др.]. – Минск, 2024. – С. 256–257.
Abstract: Рассмотрены подходы к формированию заданий для текущего тестового контроля знаний. Выявлены типы вопросов, наиболее значимые с точки зрения студентов и с точки зрения преподавателей при компьютерном тестировании.
Alternative abstract: Approaches to the formation of tasks for current test control of knowledge are considered. The types of questions that are most significant from the point of view of students and teachers during computer testing have been identified.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/55055
Appears in Collections:Инженерное образование в цифровом обществе (2024)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vardomackaya_Ocenka.pdf234.33 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.