Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/6827
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВолодько, И. М.-
dc.coverage.spatialМинск-
dc.date.accessioned2016-05-17T11:10:46Z-
dc.date.accessioned2017-07-27T12:00:11Z-
dc.date.available2016-05-17T11:10:46Z-
dc.date.available2017-07-27T12:00:11Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationВолодько, И. М. Парадигма образования современности и постсовременности: сравнительный анализ (на материалах работ Франкфуртской школы) / И.М. Володько // Дистанционное обучение – образовательная среда XXI века: материалы VI Международной научно - методической конференции. (Минск, 22 - 23 ноября 2007 г.) – Минск : БГУИР, 2007.ru_RU
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/6827-
dc.description.abstractComparative analysis of modern and postmodern paradigm of education was carried out. Conceptual backgrounds of education’s model of modern and postmodern were explicited by theoretical reconstruction the philosophy of Frankfurt school. The basic principles and directives of modern and postmodern paradigm of education were critical analyzed.ru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherБГУИРru_RU
dc.subjectпубликации ученыхru_RU
dc.subjectсовременностьru_RU
dc.subjectпарадигма образованияru_RU
dc.titleПарадигма образования современности и постсовременности: сравнительный анализ (на материалах работ Франкфуртской школы)ru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Публикации в изданиях Республики Беларусь

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
201106.pdf277.7 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.