Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/7902
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДубко, Н. А.-
dc.date.accessioned2016-07-04T09:36:13Z-
dc.date.accessioned2017-07-20T12:08:30Z-
dc.date.available2016-07-04T09:36:13Z-
dc.date.available2017-07-20T12:08:30Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationДубко, Н. А. Модель приемной кампании корпорации вузов : автореф. дисс. ... магистра технических наук : 1-40 80 05 / Н. А. Дубко ; науч. рук. Б. В. Никульшин. - Минск : БГУИР, 2016. - 12 с.ru_RU
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/7902-
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherБГУИРru_RU
dc.subjectавторефераты диссертацийru_RU
dc.subjectБолонский процессru_RU
dc.subjectкорпорация вузовru_RU
dc.titleМодель приемной кампании корпорации вузовru_RU
dc.typeAbstract of the thesisru_RU
Appears in Collections:1-40 80 05 Программная инженерия

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Автореферат.pdf1.21 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.