Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/9209
Title: How is Marketing Bridged to Data Mining?
Authors: Ronge, V.
Keywords: материалы конференций
Issue Date: 2016
Publisher: БГУИР
Citation: Ronge, V. How is Marketing Bridged to Data Mining? / V. Ronge // BIG DATA and Advanced Analytics. Использование BIG DATA для оптимизации бизнеса и информационных технологий : сборник материалов II международной научно-практической конференции, Минск, 15-17 июня 2016 г. / редкол. : М. П. Батура [и др.]. – Минск : БГУИР, 2016. – С. 81-82.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/9209
ISBN: 978-985-543-237-2
Appears in Collections:BIG DATA and Advanced Analytics. Использование BIG DATA для оптимизации бизнеса и информационных технологий (2016)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ronge_How.PDF410.02 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.