Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/9209
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorRonge, V.-
dc.date.accessioned2016-10-03T09:13:54Z-
dc.date.accessioned2017-07-18T11:52:20Z-
dc.date.available2016-10-03T09:13:54Z-
dc.date.available2017-07-18T11:52:20Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationRonge, V. How is Marketing Bridged to Data Mining? / V. Ronge // BIG DATA and Advanced Analytics. Использование BIG DATA для оптимизации бизнеса и информационных технологий : сборник материалов II международной научно-практической конференции, Минск, 15-17 июня 2016 г. / редкол. : М. П. Батура [и др.]. – Минск : БГУИР, 2016. – С. 81-82.ru_RU
dc.identifier.isbn978-985-543-237-2-
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/9209-
dc.language.isoenru_RU
dc.publisherБГУИРru_RU
dc.subjectматериалы конференцийru_RU
dc.titleHow is Marketing Bridged to Data Mining?ru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:BIG DATA and Advanced Analytics. Использование BIG DATA для оптимизации бизнеса и информационных технологий (2016)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ronge_How.PDF410.02 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.