Skip navigation

Browsing by Subject e-commerce

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
 
Showing results 1 to 17 of 17
Issue DateTitleAuthor(s)
2025Artificial intelligence as a modern tool for enhancing recommender systemsKlimenko, I. V.
2022Big Data technologies implementation in e-payment systemsAbdul-Azalova, M. Y.
2021Big data technologies in technological and business processes automatizationАбдул-Азалова, М. Я.; Маматова, Н. М.
2021Development an ontology based intelligence search system for goods for an online store on the CS-Cart platformGuskov, G. U.; Zarayskiy, V.; Filippov, A. A.; Romanov, A. A.
2023E-commerce in the pandemic era: analysis of consumer and producer behavior changes, perspectivesKramziuk, D. V.
2022E-Commerce of China: its Reasons for Success and Current Development TrendsVlasenko, A. A.; Goloventchik, G. G.
2020How students of BSUIR spend money on the internetHarbatsevich, P. V.
2021The impact of COVID-19 on e-commerceYagovdik, P. D.
2021The impact of the pandemic on digital societyAkulich, N. P.
2022The use of machine learning in recommended system in the E-commerceAkhmer, Y.; Bektemyssova, G. U.
2020Анализ использования потребителями интернет-технологий: мировые тенденцииАлександров, А. В.
2018Веб-приложения для электронной коммерции на базе e-commerce платформы HybrisБалук, В. П.
2021Мировой рынок электронной коммерции и опыт КитаяБеляцкая, Т. Н.; Belyatskaya, T. N.
2024Развитие e-commerce в Республике Беларусь: реальность и перспективыГречко, М. А.; Карасюк, Д. А.; Шатерник, A. B.
2024Роль инструментов Big Data и Advanced Analytics в повышении эффективности веб-сайта в сфере электронной коммерцииКотович, Э. В.; Шкор, О. Н.
2022Создание эффективной рекламной кампании в сети ИнтернетКрукович, Е. В.
2022Эргономическое проектирование веб-приложения магазина сладостейДащинская, А. В.