Skip navigation

Browsing by Subject Big Data

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
 
Showing results 1 to 20 of 131  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2017Big Belarus Data. The year of truth for Belarus, Big Data and analyticsStroo, M. G.
2021Big DataTiunchik, P. D.
2017Big Data analytics - missing or messy data, what now?Heger, D. A.
2021BIG DATA and Advanced Analytics-
2017Big Data in Service Delivery System by Communication OperatorGloba, L. S.; Svetsynska, I. S.; Volvach, I. A.
2022Big Data technologies implementation in e-payment systemsAbdul-Azalova, M. Y.
2021Big data technologies in technological and business processes automatizationАбдул-Азалова, М. Я.; Маматова, Н. М.
2017Big Data аналитика и ее применениеДроздов, В. С.
2021Big Data в банковском делеФролова, Д. А.; Бородин, А. В.
2021Big Data в медицинеНаим, Н. А.; Алимова, Ф. М.; Кушманова, М. А.
2020Big Data в нейромаркетингеГромова, А. С.
2020Big Data в нейромаркетингеГромова, А. С.
2022Big Data в образованииМихайловский, А. Е.; Нестеренков, С. Н.
2024Big Data в образовании: как использование данных помогает персонализировать учебный процесс и повышать успеваемость в школеДудко, Д. В.
2017Big Data для транспортно-логистических узловНавроцкий, А. А.; Козарь, Р. В.
2023Big data и advanced analytics в телемедицинеЧиркова, М. Ю.; Шкор, О. Н.
2024Big Data и Аdvance Analytics в персонализированной медицинеЛарченко, Н. А.; Андриалович, И. В.
2022Big Data как важный элемент маркетинга современного бизнесаВакалов, М. Е.
2017Big Data. Трансформация магистерских программПилецкий, И. И.; Лещев, А. Е.; Козуб, В. И.
2021Big Date в маркетинге: возможности, проблемы, исследования и тенденцииШкор, О. Н.; Погорецкая, А. Д.