Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/12395
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБатурчик, А. А.-
dc.date.accessioned2017-03-28T07:47:58Z
dc.date.accessioned2017-07-20T11:54:16Z-
dc.date.available2017-03-28T07:47:58Z
dc.date.available2017-07-20T11:54:16Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationБатурчик, А. А. Развитие социальных сетей как инструмента продвижения бизнеса в Беларуси : автореф. дисс. ... магистра экономических наук : 1-25 80 04 / А. А. Батурчик ; науч. рук. В. А. Пархименко. - Минск : БГУИР, 2017. - 6 с.ru_RU
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/12395-
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherБГУИРru_RU
dc.subjectавторефераты диссертацийru_RU
dc.subjectсоциальные сетиru_RU
dc.subjectпродвижение бизнесаru_RU
dc.titleРазвитие социальных сетей как инструмента продвижения бизнеса в Беларусиru_RU
dc.typeAbstract of the thesisru_RU
Appears in Collections:1-25 80 04 Экономика и управление народным хозяйством

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Baturchik_Razvitie.pdf462.14 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.