Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/28878
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМайсеня, Л. И.-
dc.date.accessioned2017-12-27T13:17:00Z-
dc.date.available2017-12-27T13:17:00Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationМайсеня, Л. И. Инклюзивное образование как условие формирования ключевых компетенций студентов технических университетов / Л. И. Майсеня // Непрерывное профессиональное образование лиц с особыми потребностями: сборник статей международной науч.- практической конференции (Минск, 14 - 15 декабря 2017 года). – Минск: БГУИР, 2017. – С. 23 – 28.ru_RU
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/28878-
dc.description.abstractThe specifics of inclusive education in technical universities are analyzed. The problem of forming key competencies of students with special needs and the ways of solving this problem are suggested.ru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherБГУИРru_RU
dc.subjectматериалы конференцийru_RU
dc.subjectинклюзивное образованиеru_RU
dc.subjectсистема ключевых компетенцийru_RU
dc.titleИнклюзивное образование как условие формирования ключевых компетенций студентов технических университетовru_RU
dc.typeСтатьяru_RU
Appears in Collections:Непрерывное профессиональное образование лиц с ограниченными возможностями (2017)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Maysenya_Inklyuzivnoye.PDF575.54 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.