Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/28893
Title: Использование виртуальной кафедры при непрерывном профессиональном образовании лиц с особыми потребностями
Authors: Пачинин, В. И.
Коренская, И. Н.
Малиновская, Т. И.
Пачинина, Л. И.
Keywords: материалы конференций;инклюзивное образование;виртуальная кафедра
Issue Date: 2017
Publisher: БГУИР
Citation: Использование виртуальной кафедры при непрерывном профессиональном образовании лиц с особыми потребностями / В. И. Пачинин и др. // Непрерывное профессиональное образование лиц с особыми потребностями: сборник статей международной науч.- практической конференции (Минск, 14 - 15 декабря 2017 года). – Минск: БГУИР, 2017. – С. 93 – 95.
Abstract: To obtain a better education, a significant role is assigned to the virtual department as the most optimal form of organization of communication between the administration, teachers and students.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/28893
Appears in Collections:Непрерывное профессиональное образование лиц с ограниченными возможностями (2017)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pachinin_Ispolzovaniye.PDF503.11 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.