Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/3433
Title: Влияние внедрения инновационных технологий в практику образовательной деятельности на улучшение качества подготовки специалистов
Authors: Макатерчик, А. В.
Issue Date: 2013
Publisher: БГУИР
Citation: Макатерчик, А. В. Влияние внедрения инновационных технологий в практику образовательной деятельности на улучшение качества подготовки специалистов / А. В. Макатерчик // Дистанционное обучение – образовательная среда XXI века: материалы VIII международной научно-методической конференции. (Минск, 5–6 декабря 2013 года). – Минск: БГУИР, 2013. – С. 100 - 101.
Abstract: Introduction of innovative technologies in practice of educational activity from the psychological point of view has a number of the essential positive factors raising learning efficiency of students. Use of innovative technologies allows to individualize training; raises activity of students and motivation of training; creates conditions for independent work; promotes development of a self-estimation at students; creates the comfortable environment of training.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/3433
Appears in Collections:Дистанционное обучение - образовательная среда XXI века (2013)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Влияние внедрения.PDF561.62 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.