Please use this identifier to cite or link to this item:
https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/3433
Title: | Влияние внедрения инновационных технологий в практику образовательной деятельности на улучшение качества подготовки специалистов |
Authors: | Макатерчик, А. В. |
Issue Date: | 2013 |
Publisher: | БГУИР |
Citation: | Макатерчик, А. В. Влияние внедрения инновационных технологий в практику образовательной деятельности на улучшение качества подготовки специалистов / А. В. Макатерчик // Дистанционное обучение – образовательная среда XXI века: материалы VIII международной научно-методической конференции. (Минск, 5–6 декабря 2013 года). – Минск: БГУИР, 2013. – С. 100 - 101. |
Abstract: | Introduction of innovative technologies in practice of educational activity from the psychological
point of view has a number of the essential positive factors raising learning efficiency of students. Use of innovative
technologies allows to individualize training; raises activity of students and motivation of training; creates conditions
for independent work; promotes development of a self-estimation at students; creates the comfortable environment of
training. |
URI: | https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/3433 |
Appears in Collections: | Дистанционное обучение - образовательная среда XXI века (2013)
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.