Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/35742
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШляжко, Е. М.-
dc.date.accessioned2019-07-17T10:32:22Z-
dc.date.available2019-07-17T10:32:22Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationШляжко, Е. М. Использование системы "Eye tracking" в маркетинговых исследованиях : автореф. дисс. ... магистра экономических наук : 1-25 80 04/ Е. М. Шляжко; науч. рук. Е. Е. Марченкова. - Минск : БГУИР, 2019. – 13 с.ru_RU
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/35742-
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherБГУИРru_RU
dc.subjectавторефераты диссертацийru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectEye trackingru_RU
dc.titleИспользование системы "Eye tracking" в маркетинговых исследованияхru_RU
dc.typeАвторефератru_RU
Appears in Collections:1-25 80 04 Экономика и управление народным хозяйством

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shlyajko_Ispolzovanie.pdf476.98 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.