Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/38411
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРомашевич, Т. М.-
dc.date.accessioned2020-01-30T08:46:29Z-
dc.date.available2020-01-30T08:46:29Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationРомашевич, Т. М. Мотивация обучающихся в системе дистанционного обучения / Ромашевич Т. М. // Дистанционное обучение – образовательная среда XXI века : материалы XI Международной научно-методической конференции, Минск, 12-13 декабря 2019 г. / редкол.: В. А. Прытков [и др.]. – Минск : БГУИР, 2019. – C. 262–263.ru_RU
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/38411-
dc.description.abstractThe article deals with the advantages and disadvantages of the system of distance education. The main problem is low completion rate of distance courses caused by low motivation of the learners. The effectiveness of distance education is determined by the use of teaching technologies which the education is based on. In the article the methods of positive and negative methods of motivation are considered.ru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherБГУИРru_RU
dc.subjectматериалы конференцийru_RU
dc.subjectдистанционное обучениеru_RU
dc.subjectмотивация обучающихсяru_RU
dc.titleМотивация обучающихся в системе дистанционного обученияru_RU
dc.typeСтатьяru_RU
Appears in Collections:Дистанционное обучение - образовательная среда XXI века (2019)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Romashevich_Motivatsiya.pdf274.56 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.