Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/46496
Title: Адукацыйная прастора, адукацыйны асяродак і адукацыйная задача: пытанні адпаведнасці
Authors: Дапіра, Т. П.
Keywords: публикации ученых;адукацыйны працэс;адукацыйная прастора;адукацыйныя праграмы
Issue Date: 2011
Publisher: Гродненский государственный университет им. Янки Купалы
Citation: Дапіра, Т. П. Адукацыйная прастора, адукацыйны асяродак і адукацыйная задача: пытанні адпаведнасці / Т. П. Дапіра // Педагогика и психология детства: современное состояние, перспективы развития : сборник научных статей / Гродненский государственный университет им. Янки Купалы ; редкол.: Сергейко С. А. [и др.]. – Гродно, 2011. – С. 257–263.
Abstract: У артыкуле разгледжанае пытанне адпаведнасці трох феноменаў: адукацыйная задача, якая, на думку аўтара, прадстаўляе з сябе адзінку адукацыйнай праграмы, адукацыйная праграма(ядро адукацыйнай прасторы) і адукацыйная прастора, што задае сістэму сацыяльных стасункаў. Аўтар раскрывае тэхналогію працы кафедры па праектаванні і стварэнні адукацыйнага асяродку, якая ўключае два стратэгічныя кірункі – развіццё структуры асяродку і выхаванне асяродкаактыўнай пазіцыі самога студэнта.
URI: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/46496
Appears in Collections:Публикации в изданиях Республики Беларусь

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dapira_Adukatsyynaya.pdf113.42 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.