Title: | Адукацыйная прастора, адукацыйны асяродак і адукацыйная задача: пытанні адпаведнасці |
Authors: | Дапіра, Т. П. |
Keywords: | публикации ученых;адукацыйны працэс;адукацыйная прастора;адукацыйныя праграмы |
Issue Date: | 2011 |
Publisher: | Гродненский государственный университет им. Янки Купалы |
Citation: | Дапіра, Т. П. Адукацыйная прастора, адукацыйны асяродак і адукацыйная задача: пытанні адпаведнасці / Т. П. Дапіра // Педагогика и психология детства: современное состояние, перспективы развития : сборник научных статей / Гродненский государственный университет им. Янки Купалы ; редкол.: Сергейко С. А. [и др.]. – Гродно, 2011. – С. 257–263. |
Abstract: | У артыкуле разгледжанае пытанне адпаведнасці трох феноменаў: адукацыйная задача, якая, на думку аўтара, прадстаўляе з сябе адзінку адукацыйнай праграмы, адукацыйная праграма(ядро адукацыйнай прасторы) і адукацыйная прастора, што задае сістэму сацыяльных стасункаў. Аўтар раскрывае тэхналогію працы кафедры па праектаванні і стварэнні адукацыйнага асяродку, якая ўключае два стратэгічныя кірункі – развіццё структуры асяродку і выхаванне асяродкаактыўнай пазіцыі самога студэнта. |
URI: | https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/46496 |
Appears in Collections: | Публикации в изданиях Республики Беларусь
|