Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/47467
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГриб, А. С.-
dc.date.accessioned2022-06-20T07:17:33Z-
dc.date.available2022-06-20T07:17:33Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationГриб, А. С. Информационная система работы с банковскими клиентами / А. С. Гриб // Электронные системы и технологии [Электронный ресурс] : сборник материалов 58-й научной конференции аспирантов, магистрантов и студентов БГУИР, Минск, 18-22 апреля 2022 г. / Белорусский государственный университет информатики и радиоэлектроники ; редкол.: Д. В. Лихаческий [и др.]. – Минск, 2022. – С. 804–807. – Режим доступа : https://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/46926.ru_RU
dc.identifier.urihttps://libeldoc.bsuir.by/handle/123456789/47467-
dc.description.abstractСтепень клиентоориентированности банка обуславливается его способностью удовлетворить запрос потребителя. Скорость обработки запроса клиентов влияет на их лояльность. Этот доклад посвящен созданию такого программного обеспечения, которое сопровождает подключение услуг в интегрированной банковской системе с наименьшими человеческими затратами, тем самым сокращая время ожидания клиентов. The degree of customer focus of the bank is determined by its ability to satisfy the consumer's request. The speed of processing a customer request affects their loyalty. To reduce existing costs and achieve strategic goals to increase the profit of the organization, an analysis of the organizational and functional structure of the enterprise and problem situations that need to be addressed was carried out. Information flows, the level of automation of the organization's processes were described. A web application was developed to connect bank customers with great functionality. The creation of a web application included such stages as: development of technical specifications, description of the designed processes, creation of a database, development of user interface design, testing and debugging of the application. The calculation of the reliability of the software was carried out, the value of which is 0.9524, based on this, it can be argued that this system is quite reliable. The annual economic effect from the introduction of a web application is determined. The payback period of the project is 1 year.ru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherБГУИРru_RU
dc.subjectматериалы конференцийru_RU
dc.subjectбанкиru_RU
dc.subjectобработка запросовru_RU
dc.subjectбизнес-процессыru_RU
dc.subjectключи электронной цифровой подписиru_RU
dc.subjectсистема управления базами данных Oracleru_RU
dc.subjectbankru_RU
dc.subjectrequest processingru_RU
dc.subjectbusiness processesru_RU
dc.subjectEDS keyru_RU
dc.subjectSMSru_RU
dc.subjectOracleru_RU
dc.titleИнформационная система работы с банковскими клиентамиru_RU
dc.title.alternativeInformation system for working with bank clientsru_RU
dc.typeСтатьяru_RU
Appears in Collections:Электронные системы и технологии : материалы 58-й конференции аспирантов, магистрантов и студентов (2022)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Grib_Informatsionnaya.pdf273.9 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.